Android aplikacije – ključ dobre komunikacije sa kupcima!

Svedoci smo koliko se komunikacija sa potrošačima menja svakog dana. Nekada pre 50 godina asortiman nekog proizvoda  je sadržao proizvod kompanije A i proizvod kompanije B. Izbor nije bio težak. Informacija se najbolje širlia od usta do usta. Porodica se uveče oko 20:00 okupljala ispred televizora da gleda svoje omiljene emisje i veoma je bilo lako plasirati im reklamu. Statistika kaže da je tada bilo dovoljno oko 3 reklame dnevno da bi se pokrlio 80% populacije.

Međutim vremena su se danas promenila. Razvojom medija i porastom budžeta za oglašavanje dnevno 75%  ljudi biva konstanto bombardovano reklamama. Dešava se eksloplozija oglašavanja na svakom koraku. Izbor proizvoda nije više tako lak, u radnji se može naći preko 600.000 različitih proizvoda. Izbor za potrošača nikad nije bio teži. Ali to nije sve, javljaju se društveni mediji, oglašavanje preko e-mail lista, i izbor proizvoda postaje kompleksna nauka.

Pojavom pametnih telefona, broj poseta i pretraga na internetu je drastično porastao. Pristup na društvenoj mreži Facebook se ostvaruje u preko 80% slučajeva preko mobilnog telefona. Pre 4 meseca u Las Vegasu IBM je održao konferenciju pod nazivom „ Put the mobile first“. Budućnost poslovanja i oglašavanja se nalazi u mobilnim telefonima. Kako nam android aplikacije mogu pomoći u svemu tome?

Android aplikacije

Tržište pametnih telefona u našem regionu iz dana u dan raste.  Možda još nismo dostigli nivo kao neke razvijene zemlje, ali tržište beleži konstantan rast i pitanje je vremena kad ćemo dostići taj nivo. Pametni telefoni imaju u najvećem broju slučajeva android platformu. Aplikacije za ovu platformu mogu biti razne. Sve aplikacije pre svega služe za skupljanje podataka o korisnicima i za komunikaciju sa njima. Kroz interaktivan i dobro osmišljan sadržaj cilj je predstaviti svoj proizvod koriniscima, a u isto vreme saznati njihove potrebe i zamerke ka kompaniji. Ovo može biti odličan početak za pravljenje CRM-a kompanije.

Izrada android apliakacije mora da počne od dobre ideje i odgovora na pitanje koju vrednost ona može da donese korisniku. Kada se odgovori na to pitanje potrebno je isprogramirati i dizajnirati aplikaciju koju će veliki broj ljudi preuzeti i koristiti svakog dana. Što veći broj ljudi koristi aplikaciju to je i baza podataka bolja, kao i pozicija brenda. Plaćanje preko telefona je sadašnjost, naručivanje omiljenih proizvoda i hrane je budućnost. To je direktna konverzija koju nam može ponuditi andorid aplikacija i poboljšati našu prodaju.

Android aplikacije već danas moraju da se stavljaju u obavezne marketinške alate da bi se ostavarili ciljevi koje je kompanija zacrtala. Malo je kompanija na našem tržištu koji su shvatili važnost i pravi način komuniciranja sa korisnicima. Ko bude želeo i hteo da zaobiđe ovaj deo, gotovo je sigurno da neće moći da izdrži surovu tržišnu utakmicu.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *